Via onderstaand formulier kunt u uw mening geven.


  • 5 - Zeer tevreden
  • 4 - Tevreden
  • 3 - Niet tevreden / niet ontevreden
  • 2 - Ontevreden
  • 1 - Zeer ontevreden


    1) De telefonische bereikbaarheid van de winkel is

    2) De termijn waarop u terecht kon bij de winkel voor een afspraak is

    3) De mate en manier waarop de haarwerkspecialist naar u toe interesse toont en luistert is

    4) De tijd die haarwerkspecialist voor u neemt om u te informeren en/of te behandelen

    5) De informatie die u van de haarwerkspecialist hebt ontvangen over uw haarwerk is

    6) Het aanbod van de haarwerkspecialist van verschillende soorten haarwerken aan u was

    7) De levertijd van het haarwerk was

    8) Uw haarwerk voldoet aan de verwachtingen

    9) Het draagcomfort van uw haarwerk is

    10) De informatie en demonstratie van de haarwerkspecialist hoe om te gaan met uw haarwerk was

    11) De informatie over het gebruik van cosmetica en bevestigingsmiddelen voor uw haarwerk was

    12) De nazorg van de haarwerkspecialist na de levering van uw haarwerk was

    13) De deskundigheid van de haarwerkspecialist was

    14) Alle (in)directe kosten bij de aanschaf van uw haarwerk voldeden aan de verwachtingen

    15) De manier waarop de haarwerkspecialist de declaratie voor de ver4ing van uw haarwerk bij uw zorgverzekeraar heeft afgehandeld is

    16) Uw algemene indruk van de winkel/uw haarwerkspecialist is

    17) Hier kunt u nog eventuele aan- en opmerkingen vermelden


    Uw naam (optioneel)

    Uw e-mailadres (optioneel)